آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو

انواع شانه آرایشگری و کاربردشان | تنوع در شانه ها و برس های آرایشگری

انواع شانه آرایشگری

هنگام حالت دادن به موهای خود، استفاده از نوع مناسب برس مو مهم است. همه شانه ها و برس ها به یک اندازه ساخته نمی شوند، بنابراین شما به یک ابزار آرایش موی مناسب بر اساس بافت و ضخامت موهای خود نیاز دارید. شما تنوع زیادی از شانه ها را برای انتخاب دارید که هر کدام مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. از شانه دندانه ظریف گرفته تا برس موی ایده آل برای هر موقعیتی وجود دارد. می توانید انواع شانه آرایشگری را مطابق با نوع موهای خود انتخاب نمایید.

تنوع در شانه و برس آرایشگری

آیا می دانستید برخی از شانه ها به طور خاص برای استفاده در آرایشگاه ها طراحی شده اند؟ انواع دیگر شانه ها و برس ها ممکن است برای افرادی با موهای مجعد، موهای وز یا موهای بلند که به راحتی گره می خورد طراحی شوند. در اینجا فهرستی از موثرترین شانه ها و برس های موی موجود آورده شده است.

انواع شانه آرایشگری

شانه همه منظوره :

شانه های همه منظوره برای همه جنسیت ها، کودکان، زنان و مردان ایده آل هستند. با طراحی محکم، این نوع شانه ها می توانند موهای ضخیم و نازک را به طور موثر حالت دهند. چه بخواهید یک شانه سریع داشته باشید و چه ظاهری شیک ثابت برای خود ایجاد کنید، شانه همه منظوره در میان انواع شانه آرایشگری ، همه کاره است.

شانه دندانه ریز :

برای اینکه موهایتان به خوبی در جایی که می خواهید جمع شوند، یک شانه دندانه ظریف بگیرید. در این شانه، دندانه ها در کنار هم قرار گرفته‌ و به شما امکان می‌دهند موهایتان را با دقت برس بزنید. برای موهای صاف و مرتب، این شانه کوچک و محکم یک جایگزین عالی برای برس مو است. همچنین یک شانه مناسب برای افرادی با موهای نازک است که توانایی شانه کردن آن را مناسب می دانند.

برس های بزرگ :

در میان انواع شانه آرایشگری برس بزرگ که اغلب توسط آرایشگران حرفه ای استفاده می شود، دارای پایه ای بیضی شکل با سطح بالشتک شده با هوا است. با طراحی جمع و جور و گرفتن راحت، این یک ابزار عالی برای آرایش روزانه مو است. ای نوع از برس ، وقتی موهای خشک و درهم ریخته ای دارید و باید به سرعت آن ها را صاف کنید معجزه می کند.

برس بازکننده گره :

وقتی موهای بلندی دارید، به خصوص زمانی که خیس هستند، گره می خورند. اینجاست که برس بازکننده گره به کار می‌آید که می‌توان از آن در حمام استفاده کرد. اگر موهای شما از آن دسته موهای سرسختی است که به سادگی با هم گره می خورند، این نوع شانه راه حل موثری است. این برس بازکننده در میان انواع شانه آرایشگری دارای دسته ای است که برای استفاده در حمام طراحی شده است. این نوع شانه چسبندگی قوی دارد و به راحتی از دست شما نمی افتد.

انواع شانه آرایشگری

کاربرد انواع شانه آرایشگری

برس های مو را می توان از انواع مواد طبیعی و مصنوعی از جمله نایلون تهیه کرد. برس های مصنوعی برای موهای بسیار ضخیم ایده آل هستند. بر خلاف نسخه های طبیعی، این نوع شانه چندان ایستا ایجاد نمی کند. از موهای سفت‌تر استفاده کنید تا گره‌زدایی موهایتان را راحت کنید.

ضمن آن که در نظر داشته باشید که یک شانه دسته کوتاه با دندانه های پهن می تواند اثر خوبی بر موهای شما داشته باشد. در میان انواع شانه آرایشگری شانه های فلزی و پلاستیکی در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است. اگر موهای شما ضخیم یا وز است، این شانه ها ایده آل است. این نوع شانه همچنین بسیار قابل حمل است زیرا می تواند داخل کیف یا جیب قرار گیرد. در این خصوص، اطلاعات کامل را از آموزشگاه آرایشگری جهان مو دریافت کنید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب