آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو

جلوگیری از خشکی پروتز مو | موی پروتز | مراقبت مناسب از پروتز مو

جلوگیری از خشکی پروتز مو

همانند موهای طبیعی ، پروتز موی شما نیاز به مراقبت منظم دارد که شامل تمیز کردن و نگهداری مناسب برای حفظ شرایط بهینه و اطمینان از ماندگاری بیشتر آن است. استفاده از ابزار مناسب و رعایت روش های مطلوب در مراقبت از پروتز مو از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین لازم است که برای جلوگیری از خشکی پروتز مو ، اقدامات لازم را انجام دهید.

جلوگیری از خشکی پروتز مو

موی پروتز

پروتز مو، چه به صورت سفارشی با 100% موی انسان یا از موهای مصنوعی ساخته شده باشد، به انواع خاصی از شانه ها و محصولات مراقبت از مو با فرمول خاص نیاز دارند تا ظاهری سالم و طبیعی داشته باشند. نیازی به شامپو زدن روزانه پروتز مو نیست، با این حال، روش های مراقبتی مناسبی وجود دارد که قبل و بعد از هر بار استفاده ، آن را توصیه می کنیم.

جلوگیری از خشکی پروتز مو

محصولات مناسب برای جلوگیری از خشکی پروتز مو

اسپری های حالت دهنده، نرم کننده ها و شامپوهای فرموله شده بسیار خوبی برای انواع مختلف سیستم های مو وجود دارد که محصولات مناسب برای جلوگیری از خشکی پروتز مو محسوب می شوند. در بسیاری از مراکز معتبر همچون آموزشگاه آرایشگری جهان مو، از 100% موی انسان برای ساخت پروتز مو استفاده می کند، مگر اینکه مشتری به طور خاص درخواست مصنوعی داشته باشد.

پروتز مو ساخته شده از موی انسان بهترین نوع آن است زیرا از موهای طبیعی شما قابل تشخیص نیست. موها طبیعی تر به نظر می رسند و نسبت به موهای مصنوعی نرم تر هستند. این پروتز موی انسان می توانند گرما را به خوبی تحمل کنند و گزینه های بی پایانی برای مدل دادن به شما ارائه می دهد.

مراقبت مناسب از پروتز مو

برای اطمینان از سالم ماندن پروتز مو و افزایش طول عمر آن، هنگام شامپو کردن آن، نکات مهمی را رعایت کنید.  قبل از شامپو کردن موها، پروتز را با یک شانه دندانه پهن تخصصی جدا کنید. از گذاشتن نرم کننده روی ریشه ها خودداری نمایید و   برای شستن پروتز خود فقط از آب سرد استفاده کنید تا برای جلوگیری از خشکی پروتز مو اقدامات لازم را انجام داده باشید.

بخش‌های پروتز موی خود را خیس کنید و از یک حرکت ملایم رو به پایین برای تمیز کردن با شامپو و نرم‌کننده مخصوص استفاده کنید. فقط از محصولاتی استفاده کنید که به طور خاص برای پروتز شما ساخته شده اند. می توانید پروتز خود را بشویید تا شامپو و نرم کننده پاک شود و به آرامی آن را با یک حوله نرم بمالید تا آب اضافی جذب شود.

  بخش‌های کوچکی از مو را در دست بگیرید و به آرامی موها را برس بزنید. بگذارید پروتز به خوبی خشک شود. اگر زمان کوتاهی دارید، از یک سشوار با کمترین درجه حرارت استفاده کنید.   اگر پروتز خود را حالت می دهید، از ابزار گرم شده مورد علاقه خود در پایین ترین حالت استفاده کنید و آن را برای مدت طولانی روی موها نگذارید تا جهت جلوگیری از خشکی پروتز مو اقدام کرده باشید.

ممکن است به نظر برسد که برای عالی نگه داشتن پروتز مو کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما سلامت و کیفیت آن باعث می شود که ارزش وقت و سرمایه گذاری را داشته باشد. همچنین توصیه می شود که هر 6 تا 8 هفته یک بار از آموزشگاه آرایشگری جهان مو بازدید کنید تا بتوانید پروتز خود را با کمک کارشناسان این آرایشگاه حرفه ای، در سلامت کامل نگاه دارید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب