آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو

مدل موی ساده مردانه

برای بسیاری از مردان، مدل موها تکراری و خسته کننده شده است. اگر به دنبال مدل مویی شیک هستید که با چهره شما همخوانی داشته و هماهنگی لازم را با ریش شما داشته باشد، می توانید با آموزشگاه آرایشگری جهان مو ، همراه باشید. مدل موی ساده مردانه با تنوع کامل را می توانید در این مجموعه مشاهده کنید.

اگر موهای شما کمی بلندتر است و نمی خواهید موهای بالای سرتان را کوتاه کنید، می توانید از مدل موهایی همچون پومپادور استفاده کنید. اگر موهای ضخیم، نازک یا حتی موهای سفید دارید، می‌توانید برای یافتن مدل و رنگ شیک با جهان مو در ارتباط باشید. کارشناسان آن به شما بهترین مدل ها را که متناسب شما بوده و دارای تنوع لازم باشد را پیشنهاد خواهند داد.

مدل موی ساده مردانه

انتخاب مدل موی ساده

آنچه که روشن است ، مدل موی ساده مردانه به راحتی از مد نمی افتد. این بدان معنا نیست که نیازی به الهامات و ایده های نوآورانه نیست. هنگامی که لیست مدل‌های موی کوتاه مردانه را بررسی می کنید، مطمئناً ظاهر جدیدی برای یک مدل متفاوت پیدا خواهید کرد. محبوب‌ترین مدل‌های موی کوتاه برای مردان بر روی مدل‌های کلاسیک و دادن ظاهری مدرن به آن‌ها تمرکز دارد.

مدل موی مردانه با طول متوسط ​​برای مردانی که می خواهند موهای خود را بلند کنند، بسیار مناسب است. شاید شما در حال حاضر موهای بلندی دارید و به حالت دادن و فرم دهی به موهای بلند فکر می کنید. اگر اینطور است، مدل موهای با قد متوسط ​​برای مردان راه حلی است.

البته مدل موی مردانه با قد متوسط ، ​​در تنوع زیادی ​​وجود دارد. بسیاری از مردان برای داشتن مش و کنتراست فوق‌العاده، کناره‌های مخروطی و پشتی کوتاه‌تر را ترجیح می‌دهند. این می تواند شامل محو شدن در قسمت بالا یا زیر برش با خطوط مناسب برای افزودن جداسازی بیشتر باشد. کویف و پومپادور نیز برای مدل موهای متوسط ​​مردانه محبوب هستند.

مدل موی ساده مردانه

ظاهری متفاوت با مدل موی ساده مردانه

اگر به دنبال تغییر فوق العاده ای در مدل موی ساده مردانه هستید، می توانید طول موها را متناسب با استایل شخصی خود تغییر دهید. برای مردانی که موهای بلندتر را دوست دارند، می توان موها را در پهلو و پشت بلندتر گذاشت. ضمن آن که برای موهای متوسط که قسمتی از موهایشان را در حالت صاف ترجیح می دهند، گزینه های زیادی وجود دارد.

مدل موهای محبوب مردان شامل قسمت میانی یا قسمت کناری نامتقارن عمیق است. چتری نیز برای مردانی که موهای متوسط دارند گزینه بسیار مناسبی است. البته باید پذیرفت که داشتن مدل موی مناسب برای مردان به این راحتی نیست. زیرا عوامل زیادی وجود دارد که در ابتدا باید در نظر گرفته شود.

اولین عامل این است که مدل مو متناسب با فرم صورت باشد. به عنوان مثال، آنهایی که صورت‌های گرد دارند، باید موهایی با کمی حجم در بالا داشته باشند تا مطمئن شوند که صورت خیلی گرد به نظر نمی‌رسد. از سوی دیگر، مردانی که صورت‌های مربعی دارند، به دنبال ایده‌هایی برای مدل مو برای موهای بلند می‌گردند، زیرا شکل صورت آنها را متفاوت می‌کند. علاوه بر شکل صورت، مناسبت نیز یکی از نکات مهم است که در مدل موی ساده مردانه مطرح است.

برخی از مدل های مو وجود دارند که در مراسم و میهمانی ها بسیار زیبا به نظر می رسند، اما در محیط اداری نامناسب به نظر می رسند. محیط اداری نیاز به چیزی شیک و باکلاس دارد. مطمئناً ایده مدل موهای شگفت انگیز مردانه را می توانید در آموزشگاه آرایشگری جهان مو دریافت کنید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب