آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو

نکات مهم در نحوه استفاده از رنگ موی مردانه

نحوه استفاده از رنگ موی مردانه

رنگ آمیزی موها می تواند به شما در ایجاد یک تغییر اساسی در چهره شما کمک کند. چه بخواهید چند تار خاکستری را بپوشانید و یا آنکه با یک رنگ جدید ظاهر خود را متفاوت کنید، در هر صورت انتخاب رنگ موی مناسب مردانه برای ایجاد ظاهر کامل شما مهم است. در این میان، لازم است که درباره نحوه استفاده از رنگ موی مردانه نکات مهمی را در نظر بگیرید.

رنگ موی مردانه دائمی

اکنون لازم است بدانید که رنگ موی دائمی مردانه چگونه کار می کند. این نوع از رنگ مو، متداول ترین رنگ آمیزی مو است در اکثر سالن ها می باشد. هر قسمت از موهای شما دارای یک لایه محافظ بیرونی به نام کوتیکول است که قسمت های داخلی موهای شما را در محل رنگدانه قرار می دهد. برای تغییر رنگ موهای خود، باید از کوتیکول عبور کرده و لایه داخلی را که دارای رنگدانه است، را تغییر دهید.

رنگ مو با استفاده از آمونیاک برای افزایش سطح pH شروع می شود. این کار کوتیکول را شل می کند و رنگ را بالا می کشد تا به لایه های داخلی موهای شما دسترسی پیدا کند. در مرحله بعد پراکسید قرار می گیرد که رنگدانه رنگ طبیعی شما را در لایه های داخلی تجزیه می کند و فضایی برای ورود رنگدانه جدید ایجاد می کند. بر اساس نحوه استفاده از رنگ موی مردانه و پس از اعمال رنگ مناسب، با آبکشی کامل موها، رنگ ثابت می شود.

البته مردان نیز می توانند از رنگ موی زنان استفاده کنند و هیچ تفاوتی بین رنگ موی زنان و مردان در خصوص مواد شیمیایی آن ها وجود ندارد. محتویات اصلی و ترکیب هر دو رنگ یکسان است. آنها فقط در سایه های رنگی تفاوت دارند، که عمدتا در رنگ های زنان، تنوع بیشتری وجود دارد.

نحوه استفاده از رنگ موی مردانه

رنگ موی موقت مردان

رنگ موی موقت می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که به دنبال امتحان کردن رنگ های جدید هستند، تا سبک مورد نظر خود را بیابند. رنگ موی موقت یک فرایند بسیار ساده تر است. زیرا فقط برای مدت کوتاهی دوام دارد. این نوع از رنگ، به جای استفاده از آمونیاک برای بلند کردن کوتیکول و رنگ آمیزی داخل مو، در عوض به کوتیکول می چسبد.

در نحوه استفاده از رنگ موی مردانه باید در نظر گرفته که از آنجا که رنگ های موقت حاوی روشن کننده نیستند، نمی توانند سایه طبیعی شما را روشن کنند. آنها همچنین با آب، شامپو، قرار گرفتن در معرض هوا و زمان کمرنگ می شوند. رنگ های دائمی طیف وسیع تری از رنگها را دارند و این سایه های رنگ، اغلب طبیعی تر به نظر می رسند. با این حال، رنگ های دائمی می توانند آسیب بیشتری به موهای شما وارد کنند.

نحوه استفاده از رنگ موی مردانه

انتخاب رنگ و آگاهی از نحوه استفاده از رنگ موی مردانه

بهترین راه برای انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست و فرم صورت، این است که نوع موی خود را در نظر بگیرید. می توانید برای یافتن رنگ مناسب خود و اجرای مناسب نحوه استفاده از رنگ موی مردانه ، از کارشناسان برجسته و حرفه ای آموزشگاه آرایشگری جهان مو مشاوره های لازم را دریافت کنید. آن ها مطابق با استایل، فرم صورت، رنگ پوست و جنس موی شما، بهترین ترکیب رنگی را به شما پیشنهاد خواهند داد.

ضمن آنکه مراقبت از موهای رنگ شده یک شیوه نگهداری خاص است. هنگامی که به رنگ دلخواه خود رسیدید، باید بسته به تضاد رنگ طبیعی خود در مقابل رنگ جدیدتر، هر 5 تا 10 هفته یکبار برای اصلاح آن اقدام کنید. همچنین باید محصولاتی را استفاده کنید که بتوانید از محو شدن سریع رنگ از موهای خود جلوگیری کنید.

رنگ موی مردهای مسن

بسیاری از مشتریانی که برای رنگ موی مردانه به سالن مراجعه می کنند، به دنبال پوشاندن موهای خاکستری خود هستند. بدیهی است که آنها طبیعی ترین و واقعی ترین ظاهر را می خواهند. در این شرایط، بر اساس نحوه استفاده از رنگ موی مردانه ، باید برای بازگرداندن رنگ قدیمی خود، ابتدا رنگی را انتخاب کنید که نزدیک به سایه اصلی شماست. سپس به تدریج آن را با هم ترکیب کنید تا بهترین و طبیعی ترین ظاهر را بدست آورید. یک ترکیب ملایم، طبیعی ترین روش برای پوشش موهای خاکستری و بازگشت به رنگ قدیمی است.

نحوه استفاده از رنگ موی مردانه

شستشوی مو در نحوه استفاده از رنگ موی مردانه

توجه داشته باشید که نباید، پیش از رنگ کردن موها، آن ها را شستشو دهید. به طور معمول، سه یا چهار روز قبل از رنگ آمیزی، موهای خود را نشویید. این باعث می شود روغن های طبیعی روی مو و پوست سر ایجاد شوند که به عنوان یک مانع طبیعی در برابر مواد شیمیایی مورد استفاده در مراحل رنگ آمیزی عمل می کند.

در نهایت در نظر داشته باشید که آرایشگر شما قطعاً می تواند به شما در تعیین رنگ مناسب کمک کند. در این خصوص، توصیه می شود که راهنمایی های لازم را از کارشناسان آموزشگاه آرایشگری جهان مو بدست آورید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب