آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو

نحوه انتخاب مدل موی مناسب مردانه

انتخاب برش مناسب در مدل موی مردانه می تواند یک چالش جدی باشد. بسیاری از مردان، نمی دانند از کجا شروع کنند. دانستن نحوه انتخاب مدل موی مناسب مردانه ، مطابق با فرم صورت، یا نحوه انتخاب مدلی که متناسب با سبک و استایل شما باشد، ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات آرایشگران به مشتریان خود در مورد نحوه انتخاب صحیح مدل مو توضیح نمی دهند و آن ها را در این انتخاب راهنمایی نمی کنند.

انتخاب مدل موی مناسب

در انتخاب مدل موی مناسب و ایده آل، باید به چند نکته توجه کرد که شامل طول، نگهداری و شکل آن است. تعداد زیادی از مردان به خصوص در مورد طول کوتاهی مو دارای معیارهای مشخصی برای خود هستند. البته باید گفت که نوع کوتاه کردن مو تفاوت زیادی ایجاد می کند.

صرف نظر از طول، یک برش عالی می تواند ویژگی های صورت شما را بهبود بخشد و ویژگی های نامطلوب را کاهش دهد، بنابراین در نحوه انتخاب مدل موی مناسب مردانه ، شکل برش باید قبل از طول در نظر گرفته شود. برای انتخاب مدل مناسب، باید فرم صورت خود را در نظر بگیرید.

برش مناسب واقعاً می تواند بهترین ویژگی های چهره شما را به نمایش بگذارد. برای مثال، بینی بزرگ را می توان با یک استایل پرتر به حداقل رساند. برای افراد با موهای تیره با چشمان آبی، یک مدل موی بسیار کوتاه می تواند واقعاً چشم ها را خیره کند. انتخاب مدل موی شما ، می تواند نگاه افراد به ویژگی های صورت شما را تغییر دهد.

نحوه انتخاب مدل موی مناسب مردانه

ویژگی های صورت در انتخاب مدل مو

در واقع، نحوه انتخاب مدل موی مناسب مردانه ، باید موارد زیادی را در نظر گرفت و یک آرایشگر خوب ، باید این موارد را در نظر بگیرد. با این اوصاف، مهم است که از پیش، خود را با آگاهی از نحوه شکل، سبک و ویژگی‌های صورت در انتخاب مدل مو ی ایده‌آل آماده کنید، سپس می‌توانید آنها را با آرایشگر خود در میان بگذارید.

به طور کلی، آرایشگران با مشتریان مرد، در ارائه پیشنهاد مردد هستند، اما اگر آرایشگران چیزی را پیشنهاد کردند، آن را امتحان کنید. به یاد داشته باشید، شخصی که موهای شما را کوتاه می کند، آموزش دیده است تا جذاب ترین مدل موی ممکن را به شما ارائه دهد و اگر به نظر می رسد که مدل شما نیاز به برخی اصلاحات دارد، باید برای ارائه پیشنهادات آماده باشد.

داشتن ایده ای از آنچه می خواهید نیز مفید است. به گالری های مدل موی آموزشگاه آرایشگری جهان مو نگاهی بیندازید یا مدل های افراد مشهور را بررسی کنید و مدلی را که دوست دارید انتخاب کنید. در نحوه انتخاب مدل موی مناسب مردانه ، مدل هایی را انتخاب کنید که ویژگی های صورت و نوع مو مشابه دارند.

نحوه انتخاب مدل موی مناسب مردانه

ارتباط نوع حرفه در انتخاب مدل مو

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید، حرفه شما است. این روزها، قوانین سبک سنتی، در محل کار اعمال نمی شود. البته در راستای ارتباط نوع حرفه در انتخاب مدل مو ، یک محل کار بسیار سنتی و محافظه کار معمولاً جایی نیست که با یک مدل موی شیک ظاهر شوید.

برای کسانی که به مشتریان خدمات ارائه می دهند، ممکن است لازم باشد که در نظر بگیرند که مشتریان عادی چگونه آنها را درک می کنند. زیرا نمی خواهید انتخاب مدل موی شما بر سلامت کاری شما تأثیر منفی بگذارد. اگر در محیطی محافظه کارانه کار می کنید و نمی خواهید در انتخاب مدل موی خود محدود شوید، از طریق مشورت با آرایشگر خود، سبکی را انتخاب کنید که به اندازه کافی همه کاره باشد تا به شما اجازه دهد وقتی در محل کار هستید، مطابق با استایل خود ظاهر شوید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب