آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو

لایه بردار پوست صورت مردان | ماسک پاکسازی صورت مردان | لایه بردار قوی

لایه بردار پوست صورت مردان

درست مانند شستن صورت برای از بین بردن کثیفی که می تواند ایجاد شود، لایه برداری نیز سلول های مرده پوست را که روی سطح پوست قرار می گیرد را از بین می برد. نتیجه استفاده از یک لایه بردار پوست صورت مردان ، یک پوست شفاف تر، صاف تر و روشن تر است. اکثر مردان فقط دو بار در هفته نیاز به لایه برداری و استفاده از ماسک پاکسازی صورت مردان دارند. لایه بردار قوی می تواند تاثیری کامل داشته باشد. در این باره، توضیحات بیشتر را از آموزشگاه آرایشگری جهان مو دریافت خواهید کرد.

لایه بردار پوست صورت مردان

چگونه صورت خود را لایه برداری کنیم؟

اسکراب های صورت از لایه برداری مکانیکی استفاده می کنند، به این معنی که از اصطکاک، برای حذف فیزیکی سلول های مرده پوست از صورت استفاده می کنند. از لایه بردار پوست صورت مردان ، یک دو بار در هفته قبل از اصلاح برای کمک به رها شدن و جلوگیری از رشد موهای زائد استفاده کنید.

فقط با احتیاط ادامه دهید خیلی محکم مالش یا مالش ندهید زیرا فشار زیاد می تواند به پوست شما آسیب برساند. اگر بعد از لایه برداری قرمزی، سوزش یا خراش دیدید، این نشانه آن است که شما بیش از حد تهاجمی بوده اید. همیشه ماسک پاکسازی صورت مردان خود را با یک مرطوب کننده دنبال کنید تا به جبران رطوبتی که ممکن است در این فرآیند از دست رفته باشد کمک کند و مانع پوست شما شود.

لایه بردار پوست صورت مردان

استفاده از لایه بردار قوی

اسکراب ها و لایه بردار قوی زیادی وجود دارد، اما با این 13 بهترین اسکراب صورت برای مردان شروع کنید و دارای صورت صاف تر و شفاف تر خواهید بود.

لاک پاک کننده صورت جو دو سر NATUROPATHICA

اگر پوست شما می تواند آن را تحمل کند، می توانید هر روز لایه برداری کنید و از اسکراب ملایم تری استفاده کنید که به طور خاص برای استفاده روزانه طراحی شده است. این پاک‌کننده و لایه بردار پوست صورت مردان حاوی جو دوسر تسکین‌دهنده است که به آرام کردن پوست همراه با دانه‌های لایه‌بردار جوجوبا کمک می‌کند که به آرامی پوست مرده را بدون تحریک صاف می‌کند.

اسکراب لایه بردار صورت اسکاچ پورتر

این اسکراب و لایه بردار قوی ، با آنزیم انار قوی است و مخصوصاً اگر پوست چرب یا مختلط دارید. در روزهایی که لایه برداری می کنید، از آن به جای پاک کننده استفاده کنید تا به باز کردن منافذ پوست و کاهش جوش های سرسیاه کمک کند بدون اینکه پوست شما سفت و خشک شود.

شستشوی صورت لایه بردار CETAPHIL

این ماسک پاکسازی صورت مردان ، حاوی ویتامین هایی است که پوست را آبرسانی می کند. اگر پوست حساسی دارید، می توانید با این محصول فوق العاده ملایم، پوست حساس خود را صاف و بدون لک کنید. این به اندازه کافی ملایم است که بتوان هر روز از آن استفاده کرد و حاوی یک مجموعه ویتامین خاص برای کمک به حفظ آرامش و آبرسانی پوست است.

لایه بردار صورت ضد پیری پاتریک

اسکراب صورت پاتریک که با شن و ماسه آتشفشانی و الماس خرد شده ساخته شده است، یک لایه بردار قوی است که روی پوست ملایم است. در کاهش موهای زیر پوستی و از بین بردن سلول های مرده پوست بسیار خوب عمل می کند. در این لایه بردار پوست صورت مردان ، ذرات وقتی روی آب قرار می گیرند، به جای تجزیه شدن به یک آشغال صابونی، پر می مانند.

لایه بردار صورت دیسکو

مانند قهوه صبحگاهی روزانه‌تان، با این لایه بردار قوی صورت حاوی کافئین، به پوست کدر کمک کنید. عصاره مرکبات و منتول پوست شما را احیا و انرژی می بخشد. اسکراب دیسکو که با مواد طبیعی مانند آلوئه، پاپایا و روغن زردآلو ساخته شده است، به طور موثر سلول های مرده را از بین می برد و در عین حال التهاب را کاهش می دهد.

سوپرفولیانت روزانه

بهترین چیز در مورد ماسک پاکسازی صورت مردان این است که به اندازه کافی ملایم بوده و می توانید هر روز از آن استفاده کنید. اما به لطف ترکیب قوی ذرات زغال سنگ، آنزیم های لایه بردار و اسیدهای آلفا هیدروکسی همچنان بسیار قدرتمند است و با قیمت مناسبی عرضه می شود.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب