آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو

آموزش گریم سینمایی

آموزش گریم سینمایی

تبدیل شدن به یک آرایشگر گریمور سینمایی، به شما امکان می دهد با بازیگران و کارگردانان فیلم همکاری کنید. شما می توانید از خلاقیت خود، برای ایجاد و استفاده از ماسک و آرایش یا روش های دیگر استفاده کرده و تغییر ظاهر بازیگر را برای نقش یک فیلم فراهم نمایید. برای تبدیل شدن به یک آرایشگر موفق برای فیلم ها ، چندین مرحله را می توانید انجام دهید. آموزش گریم سینمایی به شما کمک خواهد کرد تا دریابید هنرمندان گریم فیلم چه کار می کنند و چگونه از ابزارهای مختلف برای این کار بهره می برند.

آموزش گریم سینمایی

گریمور فیلم

یک آرایشگر فیلم در هنگام فیلمبرداری، بازیگران فیلم را آرایش می کند و آنها می توانند نقش مهمی را مطابق با بیان یک داستان در مسیر کمک به کارگردانان و نویسندگان، بازی کنند. آنها ممکن است با تیم تولید و کارگردان همکاری نزدیک داشته باشند و بسته به مکان و زمان فیلمبرداری، ساعت ها در برنامه های مختلف ایفای نقش نمایند.

وظایف یک هنرمند گریم برای فیلم، بسته به نقش آنها ممکن است متفاوت باشد. چهار عنوان شغلی اصلی در بخش گریم وجود دارد که تعیین می کند یک آرایشگر چه وظایفی را در یک مجموعه فیلم انجام می دهد که شامل آرایشگر کلیدی، دستیار و آرایشگر جلوه های ویژه می باشد که هر یک آموزش گریم سینمایی متفاوتی را در بر می گیرد.

آرایشگر کلیدی :

آرایشگر کلیدی بخش گریم را رهبری و نظارت می کند. آنها طراحی گریم را برای بازیگران برجسته انجام می دهند که شامل کارهای پروتزی یا آرایش جلوه های ویژه می باشد که برنامه ریزی می کنند. آنها همچنین دستیارهای گریم را برای بازسازی این ظاهر برای سایر بازیگران نظارت می کنند. در طول تولید، گریمور کلیدی، آرایش روزانه را برای بازیگران اصلی اعمال می کند و وظایف را به تیم خود محول می کند و همیشه تداوم آرایش در طول فیلمبرداری را زیر نظر دارد. آنها همچنین در حال آماده سازی برای آرایش بین برداشت ها هستند.

 

آموزش گریم سینمایی برای دستیار آرایش :

یک دستیار گریم با آرایش بدن از جمله نقاشی بدن و هنر بدن به هنرمندان گریم کمک می کند. آنها ممکن است ابزارهای آرایش را سازماندهی کرده و سایر کارهای جزئی را انجام دهند. اگر کارگردان درخواست عکسبرداری مجدد داشته باشد، آنها همچنین می توانند از گریم بازیگران عکس بگیرند که این موارد در آموزش گریم سینمایی ، به آن ها منتقل خواهد شد.

آرایشگر جلوه های ویژه :

یک هنرمند گریم جلوه های ویژه، ظاهر بازیگران فیلم را هنگامی تغییر می دهد که نیاز به ظاهر مرده ، ترسناک ، بزرگتر و خونین باشد. به طور کلی می توان گفت که آنها هر تغییری که بیش از آنچه گریمورهای معمولی انجام می دهند، را انجام خواهند داد. آنها ممکن است از پروتز، لوازم آرایشی و سایر مواد برای ایجاد تغییر شکلی متفاوت، چین و چروک و موارد دیگر استفاده کنند..

آموزش گریم سینمایی

چگونه می توان گریمور فیلم شد؟

در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای تبدیل شدن به یک گریمور برای فیلم ها انجام دهید که با آموزش گریم سینمایی ممکن خواهد شد.

شرکت در دوره های آرایشگری :

شرکت در یک دوره آرایشگری، الزامی برای تبدیل شدن به یک هنرمند گریم برای فیلم ها نیست، اما می تواند درک عمیق تری از خدمات مختلف زیبایی از جمله استفاده از آرایش، حالت دادن و کوتاه کردن مو ، مراقبت از ناخن و مراقبت از پوست را در اختیار شما قرار دهد.

به دنبال آموزشگاهی معتبر باشید که دوره های تخصصی گریم را برای فیلم ها ارائه دهد. بسته به الزامات مجوز و برنامه آموزشی، تکمیل دوره ها می تواند تا هشت ماه طول بکشد. مدارس آرایشی و بهداشتی معمولاً خصوصی هستند. اما می توانید از سایر جایگزین های آموزشی برای آموزش گریم سینمایی استفاده کنید.

یکی دیگر از این راه های کاربردی، اخذ مدرک کارشناسی تئاتر از کالج یا دانشگاه است. بسیاری از این برنامه ها، دوره های آموزش گریم برای فیلم را در برنامه خود قرار می دهند و برخی تخصص هایی را در زمینه گریم ارائه می دهند. این برنامه می تواند به شما در یادگیری آرایش تصحیح کننده و جلوه های ویژه کمک کند.

اخذ گواهینامه با آموزش گریم سینمایی

اگر می خواهید تبدیل به یک هنرمند دارای مجوز گریم فیلم شوید، مهم است که بتوانید از طریق موسسات معتبری همچون آموزشگاه آرایشگری جهان مو اقدام نمایید که بتوانید گواهی نامه ای معتبر را دریافت کنید. برای دریافت این مجوز و گواهی نامه، لازم است که دوره ای را با تمرکز بر آموزش گریم سینمایی در این آموزشگاه بگذرانید. گریمورهای مجاز دارای یک مجوز معتبر هستند که معمولاً شامل امتحان کتبی نیز می شود. 

تقویت مهارت ها

آرایشگران موفق فیلم در هنر خود خلاق هستند، اما به تهیه کنندگان، بازیگران و کارگردانان نیز به خوبی گوش می دهند تا بتوانند به نتایج دلخواه برسند. در صورت داشتن مهارت ها یا ویژگی های مناسب، می توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

به عنوان یک آرایشگر فیلم ، شما با بازیگران و کارگردانان همکاری نزدیک خواهید داشت، بنابراین مهم است که برای درک نتایج مورد نظر آنها و ارائه بازخورد مورد نیاز، به خوبی ارتباط برقرار کنید. همچنین یک هنرمند آرایشگر موفق فیلم، ویژگی های منحصر به فرد بدن و صورت افراد را درک می کند. آنها همچنین می دانند که چگونه می توان آنها را به بهترین شکل پنهان یا برجسته کرد که متناسب به نقش یا الزامات لباس انجام می شود.

در آموزش گریم سینمایی در خواهید یافت که به عنوان یک آرایشگر فیلم، ممکن است کار خود را تحت فشار انجام دهید و در عین حال بر جزئیات خوب تمرکز کنید. شغل شما ممکن است به دوره های طولانی و تمرکز عمیق برای برآوردن درخواست های دقیق نیاز داشته باشد.

مدیریت زمان نیز مهم است. ممکن است مجبور باشید نیازهای هر مشتری را تجزیه و تحلیل کرده و محصولات یا تجهیزات لازم برای تکمیل کار را در یک بازه زمانی مشخص تهیه کنید. یک آرایشگر موفق فیلم می تواند به انتظارات و خواسته های کارگردان گوش دهد و بازخورد آنها را اعمال کند.

ضمن آنکه هنرمندان گریم ابزارها و محصولات خود را به خوبی سازماندهی می کنند تا بتوانند در حین انجام کار خود، به آسانی و کارآمد آنچه را که می خواهند پیدا کنند. استفاده صحیح از آرایش و اجتناب از اشتباهات، مستلزم مهارت و هماهنگی چشم و دست است.

آموزش گریم سینمایی

اهمیت تجربه عملی در آموزش گریم سینمایی

می توانید با کار در یک آرایشگاه، تجربه عملی را کسب کنید. در آنجا طیف وسیعی از شخصیت ها، سن و نوع پوست را پیدا خواهید کرد. افرادی که به کمک زیبایی نیاز دارند ممکن است به عنوان متخصص خود به یک آرایشگاه مراجعه کنند. پشتیبانی مشتری یکی از جنبه های اصلی خدمات آرایش است و یک آرایشگاه معتبر، مکان خوبی برای کسب بیشترین تجربه و قرار گرفتن در معرض دید است.

آموزش اصول اولیه تولید

در مسیر آموزش گریم سینمایی ، باید در نظر داشته باشید که یادگیری آنچه در یک مجموعه فیلم اتفاق می افتد، می تواند به شما این ایده را بدهد که در آنجا چه انتظاری وجود دارد. مانند اینکه به چه کسی گزارش می دهید، کجا ایستاده اید و آیا می توانید با کارگردان صحبت کنید.

همچنین مهم است که در مورد بخشهای مختلف، اعضای پشتیبانی و وظایف و مسئولیتهای آنها اطلاعات کسب کنید تا بدانید چه کسی چه کاری انجام می دهد. برای آشنایی با اصول تولید، می توانید به انواع منابع آنلاین دسترسی داشته باشید، در کارگاه های فیلمسازی محلی شرکت کنید یا در کلاس های فیلمسازی ثبت نام کنید.

آموزش گریم سینمایی

ایجاد نمونه کارها​

گرفتن فیلم یا عکس از کار تکمیل شده شما، می تواند کمک کند نمونه کارهایی بسازید که تکنیک ها و مهارت های شما را برای مشتریان و کارفرمایان آینده بررسی کند. در حالت ایده آل، نمونه کارها باید انواع ظاهر و سبک هایی را که می توانید ایجاد کنید، برجسته نماید. می توانید با عکاسان کار کنید تا قطعاتی را ایجاد کنید که بتوانید هر دو، در نمونه کارهای خود استفاده کنید. این نکته مهمی در آموزش گریم سینمایی است.

می توانید نمونه کارها را در وب سایت شخصی یا حساب رسانه اجتماعی خود نمایش دهید. ایجاد یک وب سایت نمونه کارها ساده و مقرون به صرفه است، در عین حال شما را حرفه ای تر نشان می دهد. همچنین می توانید یک صفحه جداگانه در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده و عکس های خود را در آنجا ارسال کنید. رسانه ای را انتخاب کنید که مشاهده آن برای دیگران آسان باشد و برای نوع نقش آرایشگر مورد نظر شما مناسب باشد.

ایجاد شبکه درون صنعت

هنگام دریافت آموزش گریم سینمایی ، توجه داشته باشید که کار در صنعت سینما، فقط به استعدادها مربوط نیست، بلکه ارتباطات، نکته بسیار مهمی است. گذراندن زمان در مکان هایی که افراد این صنعت به آنجا می روند یا استفاده از رسانه های اجتماعی برای گسترش شبکه ها را در نظر بگیرید.

گروه های فیلم معمولاً دوست دارند از آرایشگران واحد برای همه پروژه های خود استفاده کنند، بنابراین مهم است که در هر زمان که در اطراف مسئولان این صنعت هستید، بهترین تاثیر ممکن را بگذارید.
همچنین انجمن ها، گروه ها و اتحادیه های مختلفی برای آرایشگران حرفه ای فیلم وجود دارد که می توانند به ملاقات یا ایجاد ارتباط با افراد مناسب کمک کنند. آنها اغلب فرصت هایی را برای اعضایی که در زمینه هنر آرایش دنبال می کنند، ارائه می دهند تا با کارفرمایان و سایر متخصصان این زمینه ارتباط برقرار کنند.

توجه داشته باشید که در صورتی که تمایل دارید به صورت حرفه ای به آموزش گریم سینمایی بپردازید، می توانید از تجربه و تخصص آموزشگاه آرایشگری جهان مو ، بهره مند شوید. 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب