آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو

هنر آرایشگری مردانه

پیرایش مردانه ، یک هنر اکتسابی

آیا تا به حال با خود تصور کرده اید که تمام آرایشگر های حرفه ای از ابتدای امر، آموزش پیرایش مردانه درجه 1 دیده بوده اند؟ البته این تصور کاملا عادی و معمول میباشد بارها پیش آمده است که هنرمندان بسیاری را دیده ایم که در عرصه های مختلف از جمله موسیقی،نقاشی،تئاتر،فیلم و…..به گونه ای حرفه ای و زیبا و بدون نقص عمل میکنند و هنرشان را به عرصه اجرا میگذارند که با خود فکر میکنیم هنر آنان واقعا ذاتی است و از زمان تولد همراه آنان بوده است.

در رابطه با هنر آرایشگری نیز در بسیاری از مواقع دچار چنین طرز تفکری میشویم زیرا آرایشگر کاملا حرفه ای  و بدون نقص به آرایش مو و صورت و مسلط بر تمام آموزش پیرایش مردانه درجه 2، آموزش پیرایش مردانه درجه 1 و آموزش گریم سینمایی می باشد.این برای ما حیرت انگیز است که تمام حرفه خود را برای مشتری خود به ارمغان می آورد.

اما معقولانه به نظر نمی آید که ارایشگر مورد نظر ما از همان بدو تولد توانایی استفاده از قیچی های ارایشگری و خمیر ریش،دسته تیغ و قیچی پیتاز بوده و تمام سطوح ارایشگری حرفه ای از جمله آموزش پیرایش مردانه درجه 2 مردانه و آموزش پیرایش مردانه درجه 1 مردانه و آموزش گریم سینمایی را انجام میداده.

عقل به ما میگوید هیچ هنری به صورت ذاتی نیست و غریزی نمی باشد. حتی در زمان های قدیم که اموزشگاه آرایشگری مردانه نبود آموزش آرایشگری به روش استاد و شاگردی در مدت زمان طولانی تری نسبت به عصر جدید آموزش داده میشود. اما امروزه در کوتاهترین زمان ممکن و از طریق شرکت در دوره ها و کلاس ها در اموزشگاه ارایشگری مردانه به صورت حرفه ای اموزش انواع آرایشگری ، از جمله آموزش پیرایش مردانه درجه 1 تدریس میشود.

هنر آرایشگری مردانه

مراحل تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای

پس وقتی آرایشگر حرفه ای را می بینید که با در دست گرفتن چند وسیله ساده مانند دسته تیغ،قیچی آرایشگری،تیغ پیتاز به چهره پردازی و پیرایش مردانه درجه 1 می پردازد بدانید این نتیجه ی زحمات او در یک اموزشگاه ارایشگری مردانه میباشد.

شما نیز میتوانید با حداقل میزان تحصیلات(گذراندن دوره راهنمایی)وارد اموزشگاه ارایشگری مردانه شوید و تمام دوره های ارایشگری در سطوح مختلف ک شامل مراحل زیر است بگذراند تا به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید.

1-آموزش پیرایش مردانه درجه 2

2-آموزش پیرایش مردانه درجه 1

3-آموزش گریم سینمایی

دوره های آموزش آرایشگری

در گذراندن دوره آموزش پیرایش مردانه درجه 2:

شما نیاز به هیچ پیش زمینه ای نخواهید داشت و با ابزار ابتدایی مانند برس و پیشبند با استاد خود همراه شده و قدم به قدم اصلاح موی سر و اصلاح صورت را آموزش می بینید.

در گذراندن دوره آموزش پیرایش مردانه درجه1:

شما باید حتما دوره پیرایش مردانه درجه 2 را گذرانده باشید تا بتوانید به صورت حرفه ای با ماشین صورت و انواع قیچی های ارایشگری و…به ارتقا سطح مهارت خود در زمینه اصلاح موی سر و اصلاح صورت بپردازید.

آموزش گریم سینمایی:

شما در این مرحله نتیجه ی تمام زحمات خود را خواهید دید و توانایی انجام انواع گریم سه بعدی،بهترین چهره پردازی ها،جوانسازی و مسن سازی چهره ی افراد،محو کردن عیوب چهره شان را در خود خواهید دید.

وقتی که فردی را برای زیباترین شب زندگیش آماده کنید یعنی با مهارت خود بهترین گریم تخصصی داماد را ارائه دهید از خود بابت تمام زحماتتون تشکر خواهید کرد.

دقیقا در این مرحله است که همه ما فکر میکنیم که این هنر بی نقص شما یک هنر غریزی می باشد.

شما نیز دست به کار شوید

پس برای رسیدن به این رویای قابل دسترس تنها نیازمند یک اموزشگاه ارایشگری مردانه با سابقه هستید که با زحمات و پشتکار خود را به یک آرایشگر حرفه ای که میتواند انواع پیرایش مردانه و آموزش گریم سینمایی را انجام دهد تبدیل کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *